خبر و گزارشات خبری

یکشنبه, 18 آذر 1397 19:07

آغاز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضاء و بهره برداران سازمان – دی ماه 1397

 آغاز ثبت نام بیمه درمان تکمیلی اعضاء و بهره برداران سازمان – دی ماه 97 

به گزارش صندوق تعاون و رفاه سازمان مرکزی، به منظور ارائه خدمات رفاهی مطلوب به اعضاء، کارکنان و بهره برداران محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، مؤسسه صندوق تعاون و رفاه سازمان اقدام به انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی درمان کشوری تحت نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با شرکت سهامی بیمه البرز نموده است.
به اطلاع تمامی اعضاء، کارکنان و بهره بردارن محترم سازمان می رساند مدت قرارداد درمان تکمیلی یک سال از تاریخ 97/10/1 الی 98/10/1 می باشد و مهلت ثبت نام حداکثر تا پایان دی ماه 1397 در نظر گرفته شده است.
با توجه به لزوم رعایت قوانین و مقررات آیین نامه بیمه درمان و جهت پیشگیری از برخی مشکلات ایجاد شده طی مدت قرارداد بیمه رازی در سال گذشته که اهم آن مربوط به مدت زمان پوشش بیمه ای متناسب با حق بیمه پرداختی بوده است به اطلاع می رساند، ثبت نام صرفا در مهلت مشخص شده انجام می گیرد و پس از آن امکان ثبت نام افراد از قلم افتاده مقدور نمی باشد.
متقاضیان محترم طی مدت تعیین شده از طریق برقراری ارتباط با سازمان استان خود و یا ارتباط با صندوق تعاون و رفاه از طریق شماره تماس های (53-88993851)021 جهت ثبت نام اقدام نمایند.

جهت دریافت تعهدات ،شرایط پرداخت حق بیمه درمان تکمیلی و...  فایل های ضمیمه شده در ذیل را دانلود نمایید.

 

خواندن 3742 دفعه

جستجو